JARVIS, OTVOR! Nákup mimo otváracích hodín pre registrovaných

Ako sa môžem stať registrovaným zákazníkom?

Zaregistrovať sa môžete počas bežných otváracích hodín prostredníctvom digitálneho panelu, ktorý nájdete napravo po vstupe do predajne. Registrovať sa môžu všetci plnoletí zákazníci.

Ako funguje vstup do predajne mimo otváracích hodín?

Zaregistrovaným zákazníkom vstup do predajne umožní terminál napravo pred vchodom do predajne. Terminál zosníma tvár registrovanej osoby a po potvrdení identity ju vpustí do predajne. Vstup do predajne umožní aj zadanie príkazu Jarvisovi prostredníctvom WhatsApp správy. V správe uveďte príkaz „Otvor“. Číslo na Jarvisa vám bude zaslané automaticky po registrácii v predajni. Jeho číslo, prosím, nezdieľajte, mohlo by to mať za následok spomalenie celého systému. Každá oprávnená osoba musí do predajne vstúpiť na základe samostatnej identifikácie.

Koľko osôb môže s oprávnenou zaregistrovanou osobou vstúpiť do predajne?

Oprávnenú osobu, ktorá do predajne vstúpi, môžu sprevádzať aj ďalšie osoby. Oprávnená zaregistrovaná osoba zároveň preberá zodpovednosť za všetky osoby, ktoré ju sprevádzajú a ktorým umožnila vstup do predajne.

Kde je možné sa mimo bežných otváracích hodín pohybovať? 

Nakúpiť môžete v priestoroch predajne a vínotéky, do ktorej sa dostanete výťahom. Vstup do zázemia, skladov a za obslužné pulty je zakázaný.

Ako mimo otváracích hodín prebieha platba?

Platba je možná len prostredníctvom samoobslužných pokladní. Odporúčame vám vyskúšať si samoobslužnú platbu najprv počas bežných otváracích hodín. V prípade problémov pri platbe kontaktujte HOT LINE 00 421 903 568 376.

Čo je ešte dobré vedieť?

  • Tovar si z váhy pri samoobslužnej pokladni zoberte, až keď vám pokladňa vydá bloček.
  • Počas nákupu v predajni mimo otváracích hodín, prosím, tovar nekonzumujte.
  • Tovar v chladiacich boxoch je chránený roletou. Po vybratí požadovaného tovaru roletu, prosím, vždy zatiahnite do pôvodného stavu.
  • Každý druh pečiva, prosím, vkladajte do samostatného vrecúška. Je to potrebné preto, lebo každý druh pečiva sa musí na samoobslužnú pokladňu uložiť zvlášť.

V prípade akýchkoľvek problémov pri nákupe mimo bežných otváracích hodín, prosím, volajte HOT LINE 00 421 903 568 376.