Rozpoznávanie tváre pri platbe v automatickej pokladni

Ak ste registrovaným zákazníkom, každý váš nákup sa pripisuje na váš účet a vy si neskôr môžete uplatniť získané bonusy. Aby vám bol každý nákup pripísaný, musí byť v systéme správne identifikovaný a spárovaný s vašim menom. Ak platíte prostredníctvom automatickej pokladne, postupujte nasledovne:

  1. Kamera na pokladni je nastavená tak, že sa vašu tvár snaží identifikovať až do samotnej výzvy na zaplatenie.
  2. Ak vás kamera nerozpozná, identifikovať sa môžete aj tak, že nascanujete váš QR kód ručným scanerom pri pokladni. Pokladňa sa vás taktiež môže spýtať, či máte vernostnú kartu. Vtedy môžete tiež nascanovať Váš QR kód.
  3. Ak vás pokladňa nerozpozná a z akéhokoľvek dôvodu nefunguje ani scanovanie QR kódu, odložte si bloček za nákup a my vám nákup následne nahráme do systému.
  4. V prípade, že všetko vyššie uvedené zlyhá a vy si neviete rady, kontaktujte prosím našu hotline na 00 421 903 568 376.